berthinenaarghana.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Akwaabaa op mijn reisblog,

Wat leuk dat jullie met mij mee willen reizen naar Ghana. Om ook iets van de sfeer, de indrukken en het leven in Ghana mee te krijgen en misschien ook wel erg benieuwd naar al mijn verhalen. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden.  Ik zal proberen om wekelijks een verslagje erop te zetten met mijn ervaringen, verhalen, leuke of trieste gebeurtenissen. Ik kan dit niet helemaal beloven want weet niet of ik daar altijd internet heb en of ik wel zoveel spraakwater heb ;) 

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik hoop dat jullie genieten van de verhalen en foto's en af en toe eens een berichtje achterlaten is ook wel leuk! (= 

Groetjes,

Berthine

Reacties

Reacties

Cor Jan

Goede reis toegewenst en hopen dat je een goed verblijf mag hebben

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!